EVENIMENTE BRASOV

EVENIMENTE BRASOV

marți, 22 ianuarie 2013

HORIA BRENCIU in concert,la PATINOARUL OLIMPIC!!!


Primavara lui 2013 incepe,d.p.d.v muzical,cu HORIA BRENCIU si HB orchestra.Un show diferit bazat pe idei muzicale noi ce va oferi bucurie,dar care va cere in schimb din partea publicului mult dans,cantec si...aplauze.
In cadrul turneului,care se va desfasura in perioada 4 martie-23 aprilie,artistii vor concerta in 15 orase.Fiecare oras va avea parte de un spectacol inedit,potrivit fiecarui public,dar toate vor avea,printre multe alte surprize,un numitor comun:lansarea noului album "40".
"Ei bine ,dragii mei,doar titlul spectacolului,"Fac ce-mi spune inima",se pastreaza,in rest,invitatii,vestimentatia,efectele,dar in special piesele din cadrul fiecarui show,se schimba in proportie de 95%.Turneu am vrut,turneu mi-am capatat!Ce-ar fi spectacolul fara putina emotie,nu-i asa?Sincer,abia astept sa va vad!Voi, cum va simtiti,v-ati pregatit vocile?"(HORIA BRENCIU)
Concertul va avea loc la Brasov in 19 aprilie 2013,ora 20.00, la PATINOARUL OLIMPIC.
Biletele pot fi achizitionate de la caseria salii de spectacol si Libraria St.Iosif .
Pret bilete:60,80 si 100 ron.
Mai multe detalii despre eveniment la nr de tel:0752.791.902.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu